top of page
Poza scriitoruluiVocea Banatului

Moda digitală, NFT și metaverse. Cum vede LVMH viitorul luxului

Marile branduri franceze de modă au profitat de conferința Viva Tech 2022 de la Paris pentru a-și promova cele mai noi tendințe în lumea digitală, un sector în plin avânt.

Unul dintre cele mai discutate produse și, probabil, unul dintre cele mai scumpe este Bulgari Octo Finissimo Ultra, cel mai subțire ceas mecanic din lume, cu un profil de 1,80 mm grosime și la un cost de 250.000 de euro.

Nu numai că este proiectat să arate bine la încheietura mâinii, dar are și tehnologia NFT integrată care oferă dovada digitală a proprietății. LVMH a fabricat alte ceasuri NFT cu marca sa Tag Heuer.

În cele din urmă, metaversul joacă un rol important în planurile de viitor ale companiei deținute de miliardarul Bernard Arnault, care are o lume virtuală de cumpărături pentru Sephora.

“În timp ce vă faceți cumpărăturile în metaverse, puteți deveni proprietarul unei genti Louis Vuitton ca NFT”, a declarat pentru Euronews Nelly Mensah, responsabila afacerilor digitale la LVMH. Ea spune că brandul vede “viitorul luxului în metaverse ca o combinație a piesei fizice și a digitalului”.

„Credem că un consumator care își petrece mult timp în spații digitale va dori să arate ceea ce deține în lumea reală. Și felul în care aveți produsul digital este că îl cumpărați pe cel fizic. Deci această combinație de digital și fizic este ceea ce credem că va fi viitorul acestui spațiu”.

Și L’Oréal intră  în metaverse. La începutul lunii iunie, filiala sa de cosmetice NYX a anunțat că este partener cu metaversul The Sandbox și cu laboratorul blockchain People of Crypto. MH viitorul luxului.

0 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page